Ozlem_yldz canım doktor krem vermiştir mutlaka bende oglumu 5 aylıkken yaptırdım ben hiç kucagıma alamadım korkudan Allah annemden razı olsun 3 gün kucagına annem aldı hep, o kremi sürekli sür canımm hiçbir zararı yok, 3 gün sonra bizi doktorumuz muayeneye çagırdı ve gittigimizde çok şaşırdı hiç şişmemiş morarmamış bile maşşallah dedi çnkü hemen hemen hiç aglatöamayaya çalıştık hep oyaladık, tam anlamıyla iykileşmeside doktorumuz çocuktan çocuga degişiyor bazıları 2 haftada bazıları 2 ayda tamamen iyileşir demişti kuzum ama emin ol 2 hafta sonra bu görüntüsünden çok daha iyi olucakk