Ozlem_yldz canım eşim de hastaneye götürmeyelim evde yaptıralım diyor ama ben korkuyorum 😞oğlum kolik ve aşırı gazlı bi çocuk zaten şimdiye kadar o sancıları geçsin diye bekledik 4buçuk aylığız.. bir de çok ağlayınca nefes alamayıp morarıyor ondan çok korkuyorum , her aşıya giderken bile tedirgin oluyorum yine ağlayıp nefessiz kalır mi diye 🤷♀️Evde temiz temiz yaptırmak da istiyorum bi taraftan of çok kararsızım daha da ertelemek istemiyoruz ama napicaz bilemedik.. iğne yapılırken çok ağlıyor mu? Bide evde yaptırsak acil bi durum gerekse falan nasıl olacak 😞🤷♀️