Benim bebeğimde de pavlik bandaj var. 3 aylıkken takıldı şuan 5 aylık. Ben çok doktor gezdim. Bu konuda malesef her doktor yeterli bilgiye sahip olmuyor. En sonunda 7 saat uzaklıkta ki İstanbul’a gidip geliyorum. İzin alarak. Kalça çıkığı çok önemli bi konu bnm bebekligimde bn bu yüzden ameliyat olmuşum iki kez şuan ck rahatsizim. İmkanınız varsa prof. Gazi zorer’e gidin. Bu konuda çok uzman. Emzirme konusunu gelince malesef bnm bebeğim emmeyi bıraktı. Bebeğiniz kaç aylık?