Guler6106 benimde ilk günler kötüydü her emzirmeden sonra lansioh göğüs ucu kremini sürdüm birde göğüs ucu koruyucu aldım gümüş felan değil we baby silikon göğüs ucu koruyucu . Kremi sürdükten sonra üstüme temas etmesin diye onu taktım . 11 gunumdeyim baya iyi oldu yani. Göğsünü kıyafete temas ettirmemeye çalış arada havalandir