Arkadaşlar gogus ucumda catlaklar var cok acıyor aglıyorum emzırrken oda yetmezmıs gıbı bırde mastıt oldum çok fenayım gogua ucu yarama medecassol deneyecegım suyla yıkamam yetermı kullananlar oldumu birde mastıt için öneri istyorum cok acı cekıyorum