Selcan_Durulina sam simplex benim oğlanda kusmayı başlattı. Gazını hep alttan çıkardı ne zaman o ilacı kullandık gazını hep üstten çıkarmaya başladı. Sürekli kusmaya başladı. Kabız da oldu. 3,4 gün kullanmıştım oysaki. Hemen bıraktım. Artık alttan gaz çıkarabiliyor ama kusması kaldı. Üstten çıkarmak daha kolay geliyor sanırım