Ikınma hissi çok oluyordu verdikten sonra kusması da vardı şuan okunca o dönemde kusması daha çoktu hatırladım kestim bende iki ilacı birden veriyordum kullanmıyorum şimdi akşamları yatmadan yıkıyorum güzel masaj yapıyorum karnına dizlerini kırıp karnına doğru bastırıyorum sıcak tutuyorum karnını ayaklarını ilaçlar gaza iyi geliyor belki ama bebeğimi yıprattı gibi geldi bana çok fazla ıkınıyordu çünkü uykusunda bile ıkınıyor uyanıyordu tabi her bebek aynı değildir orası ayrı bu arada bir buçuk aylık bebeğim