Deletedmom025 Valla bir ay kadar once benim de başıma geldi, yazdırıp aldım antibiotik 5-6 gune anca gecti ancak benim disim kronik apseli, yarı gömülü, habire sorun çıkartıyor, ne zaman cektirmeye karar versem bi sorun çıkıyor, kaldı oyle.. Paradontax kullanin o da rahatlatıyor epey, gidebiliyorsaniz ozelde falan bir doktora gorunursunuz ilerlerse. Diş ağrısı ölüm gibidir ama öldürmez 😩😖