Deletedmom025 Apse yapmış olabilir. Eger apse ise antibiotiksiz gecmez, sebepsiz yere sisecegini zannetmiyorum, 23 yaşına kadar coktan başgöstermeliydi sanki, gömülü kalmış ve apse yapmış olmasi daha muhtemel geldi, tabi doktor daha iyi bilir..
Çeneyi acamama,bolgede ısı ve kizariklik, şişlik de varsa apse oldugundan emin olunabilir..