Aneslina bana da herkes emzik emzik dedi 2. Ayda tuttu pişman oldum bıraktırdım 6 aylııx diye emzikle uyumaya basladıgndan itibaren uykuları bozuldu meme reddi yasadık aylardır meger emziktenmiş cocugum icin emzik uyku demek odlgu içn emmiyodu huysuzdu va bıraktırnca rahata erdim diyeblirm emziğin bi avantajını da görmedm diyeblirim . Ama memnun olanları bliyoeum cevremde ama onlar da emzirmiyo yani