Benimde öyleydi ağzına emziği verince midesi bulanıyor kusuyordu hatta bir buçuk aylıkken denedim sab simplex gaz ilacı kullanıyorduk o zaman ilacın tadı şekerli gibi seviyordu bende ucuna bir iki damla sürdüm verdim almaya başladı o ittikçe çıkardıkça ben verdim ağzına öyle öyle alıştı bu arada avent ultra air emzik