Hanifekucuk benim bebeğim 2,5 aylık şimdiye kadar hiç pişiği olmadı bepanthol onarıcı bakım kremi çok güzel ilk bir hafta kullandık sonra Almanya’dan penaten diye bi pişik kremi getirttik akrabamız oradaydı Harika bir krem kesin çözüm diyebilirim eğer yurtdışında tanıdığınız birileri varsa kesinlikle almalısınız .👍🏻 ıslak mendilde kullanıyorum ben hiç olmadı çok şükür kızarıklık bile yok