Fato ya bende bişi sormak istiyorum. Araç ile yani araba ile dışarı çıkabilecek miyiz bebekler ile? Çünkü ben sokağa cıkarma şansım yok evim cadde üstü ve tıklım tıklım çok işlek bi cadde. Arka sokaklar da müsait değil oraya da götüremem eğer araba ile çıkabiliyorsak eşim bizi tenha bi yere götürecek hava alıp gelicez bilgisi olan var mı ki?