elvinazra-27 Efemm maalesef bizde yaptı. Bizim ilk aşıda gitmeden ağrı kesici verdim o yüzden yukselmedi ama 4. Ay daki aşıda vermeme rağmen yükseldi. 24 saat sonra gecti , sürekli kontrol edin aşıdan sonra ateşini . İnşallah siz de ateş yapmaz ☺️
Tas67 Efemm benim kardeşimin sevgilisi daha önce sağlık ocağında çalışıyordu o söylediği için verdim ben
Deletedmom23113 Efemm merhaba sorum olacaktı biz dün 4. Ayımıza girdik bu ayın sonunda mı oluyor aşı ? Hemşiremiz daha aramadı ama merak ettim
Umutkusu Efemm 2. Ayda ateli çıkmadı oğlumun ama 4. Ay aşısında çıktı. Sabah 10 da yaptırdım gece 12 gibi çıktı. Yanş takipte olmak lazım. İnşallah çıkmaz ama sağlıklar diliyorum 💐
Efemm CanselCoban 2 ay bizide bişey yapmadı umarım yapmaz bakalım simdilik bişeyımız yok gece nasıl olucak
CanselCoban Efemm ben 2ay asısınnda bir derece yükselir yükselmez atesi hemen surup vermiştim bu seferde öyle yapmayı düşünüyorum
littleangel Edmonton valla bizde bütün aşılar ateş yaptı 🤷♀️ Daha aşı günü yaklaşmadan beni korku sarıyor