4 ay aşısı bizde çok ateş yaptı akşam başladı bütün gece ateşle uğraşmıştık. Ama bize doktorumuz aşıya gitmeden ateş düşürücü vermenin doğru olmadığını ateşin olması gerektiğini vücudun savaşmayı öğrenmesi gerektiğini söyledi eğer 38.3 ve üstü olursa o zaman ateş düşürücü veriyoruz