[silindi] hanımefendi daha bahsedilen mamanın ne olduğunu bilmiyorsunuz nasıl verildiğini bilmiyorsunuz. Alerji maması bunlar raporla çıkar aylık belirli kutu yazar doktoru kilosuna günlük içeceği miktara göre. Aylık 15 kutu mu yazdı sen gidersin 5 kutusunu alırsın istersen istersen 1 istersen 15’ini de alırsın. Bunun neyini desteklemeyeyim iyi misiniz siz ? Satılmış doktor ne ya bu mamalar ücretsiz ne alaka