Ya size demistim çocuğumun süt alerjisi çıktı diye neocate mama kullanmıştık dün baska doktora gittik mama yaramamış deyip mamayı değiştirmişti sanırım aptamil mi ne bisey vermiş raporla şimdi eşimle konustum 15 kutu mama yazmış manyakmi bu doktorlar belki çocuk onuda icemicek belki o da yaramicak niye o kadar çok mama veriyolar ki hiç kimsenin ihtiyacı olmicak mi bitek ben mi böyle düşünüyorum neocateyi içemedi yaramadı çocuğa 8 kutu vermişlerdi 7 tanesi açılmadı duruyo eşime eczaneye geri gotur dedim goturmemiste nolcak şimdi bittikçe almayı bilmiomuyduk da o kadar vermişler içip icmiceni bilmeden YANLIS MIYIM ?