Derosss BeyruhaT bebelac benim kızımda çok gaz yaptı patlıyodu çocuk arkadaşımın kızında da aynı şekilde oda değiştirdi düzeldi bebeği inşallah düzelir senin bebeişinde bizde aptamil kullanıyoruz memnunuz 🙏🏻