Arkadaslar bebegimi emziriyordum mama destekli ama son bi kac gundur genelde mama almaya basladi cnku goguslerim cok catladi cok aciyor emziremiyorum zatn sutum az olan da byle byle gidecek uzun sure emzirmedigim halde dolmuyor goguslerim 1 2 ögün idare ediyor ama sanirim 1 gün emzirmedm goguslerim cok kotuydu dun biraz iyiydiler emzirdm biraz. Mama da gaz yapiyor 1 biberonu icemiyor 30 ml iciyor gaz oluyor gazini cikar hadi bida icsin ya da az iciyor sutum yetiyor mu anlayamiyorum ya da tam doymuyor bazen bitiriyor bazn bitirmiyor ama doyan bi bebek degil nerdeyse saat basi emmek istiyor birde daha cok mama ictiginde kusuyor bazen fazla bazen azar azar anlamadm ya doyurma konusunda bi duzen oturtamadm. Gogus acisi konusunda oneri isteyecegim sizden. Birde mama. Gaz yapmayan biberondan mi mamadan mi artk bilemiyorum icerken gaz yapiyor. Biberon onerisi de alabilirim. Birde beslenmesini nasil takip edip duzene sokabilirm cozemedim emzirmenin ardindan mama vermeliyim ama bazen doyuyor gbi emerken uyuyor biraktgi oluyor. Bazen biraksam kalacak memede. Bazen memeyle savastigi oluyo. Emzirmekte istiyorum ama sütumde byle gitti gidecek. Tabsiyeleriniz nelerdir. ? Bu arada bebegim 3 aylik