Ozgsyhn ben ocean kullanıyorum 4. ay aşısında söyledi hemşire hanım bende aldım yalnız biraz araştırdım bunu söylememişlerdi bana kan damlası Demir takviyesi olarak geçiyor Demir süt ve süt ürünleri ile emilim yapamazmış bu yüzden bebeğinizi emzirdikten 20 dk sonra verin hangi markayı kullanırsanız kullanın buna dikkat edin ☺️