Merhabalar 🌼 biz geçen gün doktor kontrolüne gittik sağlık ocağının verdiği kan damlasını söyledim ve kullanmaya başlamadım kullanmak istemediğimi söyledim doktora. Doktor da zaten kullanmamam gerektiğini 6. ayda kan tahlili yaptıktan sonra kan damlası kullanabilcegimi söyledi. Kullanan var mı kaçıncı ayda başladınız bı de hangi damlaları kullanıyorsunuz ??