Momozlemm34 Bence şu mübarek günde oturup konuşun. Böyle bir durumda ne denir bilmiyorum ama bence karninizda ki bebeğin,kucaginizdakinden farkı yok. Ilerde zamanın ne getireceğini bilemeyiz,kimse de size aldırın veya aldırmayın diyemez. Bu günaha kimse ortak olamaz. Eşinizle orta yol bulun,olmadı zaten yapacak birşey yok şiddetin olduğu bir ortamda çocuklarınızı buyutemezsiniz. Rabbim hayırlısını versin hata yapmadan önce iki kere düşünün.