mavid Var bacım sezeryan göbegi die bişi var malesef azda yesen çıkıyr çokta yesen çıkıyor hiç yemesende duruyor orda ben sabahları aç karnına kahve içmeye Başladım metabolizmayı hızlandırıyormuş hadi inşallah 🙏 İkiz gebelikti benimki baya şişmiştim 😞 Bekarken gram göbek yoktu 55 kilo çıtı pıtı güzelim hatundum 🤣