mavid Bu sezeryan göbeği geçmiyor mu ki spor salonuna bile gittim ama tık yok.1 yıl oldu doğum yapalı ama dört aylık gebe gibiyim şu an. Ben anlamadım
BuseCan mavid sezeryan göbeği kalır diyorlar 🤦🏼♀️ Birde erkek doğurduysan geçmiş olsun diyen bile var 🤷🏼♀️
Zeynept mavid sezeryan göbeği diye bir şey yok ki normalde yapsaydın kalırdı. Bu insandan insana değişir bende hiç kalmadı mesela spor yap araştır haraketler
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi mavid Bende seseryan oldum göbek möbek yok. Zadece orada deri yumuşak biraz ama kötü de değil sarkık falan yok. Korsede tskmadım hiç yapısal sanırım🤷🏻♀️
Aysegul1910 mavid göbeğim yok ama durduk yere basen oldu bende 😏 onu yok edecek bi yöntem yok mu acaba 😞
Turasra Erkek doğurdum 2.5 ay oldu göbek falan kalmadı hafif bi yumusaklık var hem o gitsin hem inceleyim diye de korse aldım bi haftadır kullanıyorum hemen etkisini görmeye başladım
Umayhilal mavid kilo olarak 1 kilom kaldı ama göbek var. Yani şöyle ki tüm kıyafetlerimi giyiyorum ama eskisi gibi değil. 6 ay oldu. Spor denemesi yapamadım henüz ama eski fotoğraflara bakınca bi moral bozukluğu oluyor
Ceceyk01 mavid canım ben 43 kilo ile hamile kaldım 58 kilo doğum yaptım ve doğumdan sonra 47 kiloya düştüm nasıl oldu bende anlamadım ama şuan bir buçuk aylık olduk . Ne göbek kaldı ne çatlak nede yumuşaklık hicbirsey yok
Zeynept mavid 1 yıl oldu doğum yapalı diyorsun hop diye kaç ayla göbeğin dümdüz olacak diye bir şey yok.Peki sen bu sert konuşma nedenini açıklarmısın ???
Thesra mavid Sadece sporla değil size uygun bir beslenme şeklininde olması gerekiyor 2li kombin egzersiz ve beslenme şeklinde bir yol izlemek gerekiyor
Kybele Ya arkadaş göbekten şikayet edene niye benim göbeğim dümdüz diyorsunuz bi açıklasanıza? Ne bu nispet merakınız, çok iticisiniz
Vefaanadnyadigar Kybele aynen canım var öyle bir kaç gıcık tip sanane senin yokmuş niye yorum yapıp kalabalık ediyorsun 💪 Vardıra yok ettiysen ne yaptıgını yaz yoksada uzaklaş bu konu seni ilgilendirmez yani 🤭😏