Birumut1 ben şu an eşinden çok sana kızdım sana bunları yapmasına izin verdiğin için, hem iki yıldır sana dokunmuyor hem benim gençliğim heba oluyor diyor ve sen diyemiyor musun asıl gençliği heba olan benim diye, gerçekten de senin gençliğin boşa gidiyor, kendine gel ve topla kendini o kim köpek ki onun altında eziliyorsun, hayır çok mutsuz ezilmiş perişan bir hayat yaşıyorsun boşansan bu hayattan daha mı mutsuz bir hayat yaşayacaksın, zaten boşandığında da en fazla bu kadar üzülürsün ama bir süre sonra geçer o üzüntü, ama bu hayat hayat mi allah aşkına, boşanma olayını bile onun insiyatifine bırakmışsın topla eşyalarını git ailenin yanına, ailen de arkandaymış daha ne istiyorsun, burda ailesi arkasında olmadığı için kadın sığınma evlerine giden kadınlar var, onların mücadelesi sana örnek olsun, kendini bu pislik ve bencil adamdan kurtar bir an önce