Birumut1 canım seni üzmek istemem ama 2 senedir bana elini sürmedi demişsin demek ki o ellerini başkasına sürüyo ki sana gerek duymuo. Bence ailende arkanda olurmuş, cok iyi düsün derim hatta düşüncek tarafıda kalmamış aslında ne yapman gerektiği belli, ama yinede sen bilirsin. Hakkında hayırlısı neyse o olsun inşallah rabbim feraha cıkarsın tez vakitte