aleynasuatkaya benim tavsiyem mamayı kademeli olarak azalt ve anne sütü ver,gün içerisinde bir kaç kez emziriyorum diyorsun öle olursa tabi sütün az olur,çocuk emdikçe sütün artar,süt artırıcı şeyler tüket malt içeceği,havuç,dereotu,kuru incir,rezene vs gibi,çocuk sadece aç olduğundan emmez,gazı olunca da emmek ister anne kucağını kokusunu isteyince de emmek ister,benim bebeğim de 52 günlük ilk ay benim bebeğim de mememden düşmüyordu ne gece ne gündüz sütüm az doymuyor sanıyordum hatta gündü bir iki mama verdim gereksiz yere ama Allahtan memeyi bırakmadı,sonradan anladımki bebeğimin gazı var ve beni istediği için emiyor,süt arttırıcı ne varsa denedim ama sütüm zaten yetiyormuş neredeyse bir aydır sadece anne sütü veriyorum yetiyor,çişli bez sayısı ve kilo alımına göre sütünün yettiğini anlarsın,çocuk her ağladığında mama deil memeni ver