dbm sonra 3 saat ağlasada vermim mi ? ya ben çok tecrübesizim 19 yaşındayım bebekler hakkında hiç bişi bilmiyorum hep böyle soruyorum işte anneme falan onlarda eski kafa bişi olmaz içsin ne güzel diolar ama ben kendim kendimi kötü hisettim artık tabi doktorumada danışıcsm ama bi burayada sormak istedim . tesekkürler bilgileriniz içinn sağolun🙏🏻