pilavustutavuk Allah yardımcınız olsun. Gerçekten hepsi ayrı bir sorun. Benimde bebeğim bu saat oldu daha yeni uyudu. Ben uykusuzluktan perişan. O perişan. Saat başı sabaha kadar böyleyiz 9 aydır. Bende gece gündüz fırsat bulsaam yere yatsam uyurum 😴
Nebicimanne pilavustutavuk Allah yardımcın olsun kızım 6 aylık olana kadar bende öyleydim ne güzeldi yattığı gibi uyumak 😴
pilavustutavuk Nebicimanne fırsat yok ki. Gündüz yarım saat uyur. O sırada yemek hazırlayım yiyim diyene kadar bı bakmışım yarım saatlik Milan dolmuş :/ Evlat bu dünyada imtihan aracı ama benimkisi öncelikle uykusuzluk imtihanı. Bebeğin olmadan da mı böyleydin canım
Nebicimanne pilavustutavuk evet hiç bi zaman uykuyla aram olmadi kızım da bana çekmiş uykusu çok hafif skintili