Betulayse 5,6 dan selamlar, ahh o zamanlar o testler hayatımın en kötü dönemiydi. 2 kez amniyosentez oldum 2 kez detaylı ultrason genetik test noonan sendromu testi herşey temiz çıktı. Sırf ense kalınlığı yüksek çıktığı için, bebeğim 10 hiç bişeyi yok, sonuç olarak denildi ki bazen bebeklerin anne karnında lenflerinde şişme olur ve ense pilisi yüksek çıkabilir. Bence iyi bir doktora daha gidin, bu Recep Has olur Atıl Yüksel olur(bizim doktorumuzdan işinin en iyisidir) ve stres yapmayın inşallah hiç bişey çıkmayacaktır