Betulayse bak sımdı soyle guzelce acıklım kafanın karısıklıgı gıtsın rahat rahat gıt test yaptrmaya.. kuzum yapılan testlerın altında %70 dogru sonuc verır der.. yanı %70 pozıtıfte olsa %30 kısım negatıf olabılmr ıhtımaıl var .. su aldırma olayı zaten o bolgede ki en ıyı kadın dogum profösörü yapıyor.. ve o doktorlar sadece boyle rıskli gebeliği olanlara baktıkları ıcın her gün senın gıbı hastaların testlerını yapıyor buda elının alıskan olma olasıgını artırır.. ve hata yapma olasılıgı dusurur..sıvıyı aldırırken sakın kalıp bır an once ıslemı tamalatır doktorun verdıgı sure ıcınde yataktan kalkmamalısın sonrasında eskı hayatına donuyosun ve bebegınde saglıcakla kalıyor🙏🏻 Benım cok sevdıgım arkadasıma aynı sekılde soylendı cok uzuldu bısı olur dıye baska doktora gıttı olmadı en sonunda sıvı aldırdı .. calısıyordu bıde evde yattı o sıvı aldırmadsn sonra sımdı 4 aylık bı tosbagası var saglıklı sende guzel haberı tez vakıtte alırsın ınsllh🥰🙏🏻