Esraaaae VERA19 5 bucuk aylıkken yogurt falan tattırmaya başlamıştım 3gün kuralıyla sebze tattırdım ama Bi kaç gündür istemiyo ne yogurt ne sebze püresi. Siz neler verdiniz. Kaç kaşık yediriyosunuz mesela
VERA19 Esraaaae 3 gün kabak tattı çok sevdi,3 gün havuç tattı,pek sevemedi😋 6 gündür başladık toplamda yani yarın muz denemeyi düşünüyorum Ya da başka bişey.İlk 2 gün 2 kaşık verdim sonra 3.günde 3-4 kaşık verdim canım.Sen ne kadar veriyorsun
gzm_42 Esraaaae evet canım başladık ben zaten 4 aylıkken başladım ek gıdaya oğlum zayıf olduğu için herşeyden yedirdim az az şimdi daha çok veriyorum kendi yediğimiz şeylerden kendi caldigimiz yoğurttan purelerden hepsinden yediriyorum elhamdülillah gayet iyi gidiyor siz başladınız mı 🥰
VERA19 Esraaaae Patates ve bal kabağı için özel markete gitmek istemiyorum,markete gidince alınacak onlar.Eskiden tek şey lazım olsa markete giderdim şimdi olmuyor işte🙄 İnşallah yoğurtta yapıcam canım.Hayırlı olsun ek gıda serüvenimiz😋
Hayat16 VERA19 evde olan mevsim sebzelerinden veririz. Ben meyve pek vermeyeceğim . Yani tadı baskın olanları bu ay düşünmüyorum. Çünkü emmeyi bırakabiliyormuş ya da sebzeler tadsız diye yemek istemeyebiliyor.
yasircann Esraaaae 😂😂 ek gıdaya başladık idare ederiz onda , hareketlerde ise bizimki biraz tembel malesef 😂 öyle
Hayat16 Esraaaae ek gıdaya başladık. Yanakları biraz kızardı. Ama maşallah keyfi yerinde. Bugün aşı oldu. Aşıdan sonra biraz dolaştırdık, sokağa çıkma izninde.