Hayat16 Esraaaae ek gıdaya başladık. Yanakları biraz kızardı. Ama maşallah keyfi yerinde. Bugün aşı oldu. Aşıdan sonra biraz dolaştırdık, sokağa çıkma izninde.
D_9 Esraaaae başlamadık daha canım bugün aşı olduk başlayabilirsiniz artık dedi doktorumuz başlayacağız siz ne durumdasınız başladınız mıı
yasircann Esraaaae 😂😂 ek gıdaya başladık idare ederiz onda , hareketlerde ise bizimki biraz tembel malesef 😂 öyle
VERA19 Esraaaae 1 haftadır geçtik sebze tadımı yapıyoruz henüz,şuanlık bir sıkıntı yaşamadık çok şükür🥰 Siz?
Esraaaae VERA19 5 bucuk aylıkken yogurt falan tattırmaya başlamıştım 3gün kuralıyla sebze tattırdım ama Bi kaç gündür istemiyo ne yogurt ne sebze püresi. Siz neler verdiniz. Kaç kaşık yediriyosunuz mesela