Omersmom Burnunun temiz olduğundan emin olun ben önce sf sıkıyorum sonra aspiratör ile çekiyorum oh mis emin oluyorum temiz olduğundan sonra rahatça uyuyorum 😂
FerideDeniz Kbrkprl soğuk algınlığı mu oldu acaba diyecektim. Bir de burnunun dolmuş olma ihtimali var. O yüzden rahat nefes alamıyor olabilir. Dilerseniz serum fizyolojik il burnunu temizleyin, ıslığın devam edip etmediğine bir bakın.
Nursah06 Kbrkprl laringomezi cnm gırtlak gelişmemesi ama zamanla gelişiyor benim oğlum da öyle bir sürü doktor özel profoser hepsi aynısını söyledi bekliyoruz bakalim