Asyaaihsnser
Bana da hep heryer pis gibi geliyor 🤦🏼♀️
Hele bir defa evinde çocuğunun eline yesin diye birşey vermeyip kendi yediren bir arkadaşım geldi. Yerler soğuk cay mı olmadı koltuklar kırık içinde mi kalmadı. Hayatımın en kötü günüydü gittiklerinde her yer pislendi diye çok aglamıştım 😅
Bende herşeyi eline veriyorum ama mutfaktan başka yerde yedirmiyorum