Asyaaihsnser
Temizlik hastasıyım hahah 😅 ilk baş mutfaktan baslarım tezgahımı silerim elektrikli aletlerini silerim (geçen gün hepsini musluk altında yıkadım biri garantide birini yeni aldım) ocağı pis görürsem ya Allah bismillah der ocağa girisirim. Dolapların beyaz olduğu için parmak izi oluyor en son orayı silerim. Sonra süpürge açarım akşam çocuk uyuyunca Vileda yaparım. Sonra eh çok yoruldun sen azıcık az temizle diyip salona geçerim (tozu alınacak hiç esyam yok salonda oh mis) süpürge akşamda Vileda. Sonra banyo avolayıyorum ovalıyorum ovalıyorum çıkıyor. Tabi hepsini bir anda yapmıyorum. Saatlere bölüyorum en uzun mutfakta kalıyorum 45-60 dakikayı buluyor