Busragungor Gelincik57 ben biraz arastrmistim ustte arkadasin dedigi gibi enzimden kaynaklaniyor canim onun icin bi yontem vardida hatırlamıyorum simdi bendebo yyzden 2 poset attim sadece
Gulmrt Busragungor yazıyodur mutlaka kutuda yada sitesinde de vardır yalnız doğru sakladığınızdan eminseniz ben ilk sağdığımı yanlış saklamışım çöp olmuştu 🤦🏻♀️
Gulmrt Busragungor mesela dün sağdığımla bugün sağdığımı direkt birleştirmiştim ısılarının aynı olması gerekiyomuş bilmiyodum 🤦🏻♀️
Busragungor Gulmrt evet onu duymustum ben soguksa soguk birlestirceksin iste surekli araştırmamz lazim kocamda kızar bana elinfen telfn dusmuyo diye😊
Gulmrt Busragungor valla tek tek kitaplarını alıp okuyamicamıza göre en büyük kolaylık internet bi çok konuda kullanmamız lazım tecrübe olmayınca nerden bilcez ki 😬
Busragungor Bsecill @GamzeSarp @Sesem buzdolabinda 3 gun saklaniyor ya hani buzluktan buzdolabina inen sütte mi 3 gün saklanir dun gece vermeyi unutmusumda uyku sersemi emzirdim
Sesem Busragungor evet 150 ml oluyor bir saklama poşedinde bebeğim içemiyordu hepsini çözdürüp veriyodum kalanı buzdolabına koyuyordum.
Bsecill Busragungor benim bildiğim kadarıyla öyle olmuyor çözündükten sonra ısıtıp veriliyor diye biliyorum ama eminde değilim bilen mutlaka yazar