Busragungor buzluktan cıkardıgınız sütü buzdolabındaki sıcaklıkta çözdürün, oda sıcaklıgında çözülmesin. İyice çözüldükten sonra içirecek sıcaklıga benmari usulü ısıtırsınız. Ancak mutlaka tadına bakın, bazen o kadar uzun sürede sütten bozulma olabiliyor. Ben de hep buzlugumda acil durum sütlerim olurdu binbir emekle sağdıgım. ama oğlum biberon veya kasıktan istemiyordu, ve buzluktan cıkan sütü ara ara reddetti. sütümün lipaz enzimi cokmuş o yüzden donan sütümün tadı sabun gibiydi sonra da eksiyordu ama bozulacak hiçbir şey yapmamıştım. meğer enzimdenmiş. o yüzden vermeden tadına bakın mutlaka.