Cigdemm988 aynen kuzum anlıyorum çok zor oluyor ya, bizde 6 aylığız, emmiyorda, sürekli sabahtan akiama akşamdan sabaha süt sağ, yemek yap 2 öğün, kahvaltı hazırla, bu arada hep bebepe bak, evi temizle, banada bugün çok geldiler soldan soldan.. Bendede tarifsz bel ağrıları oluyor, resmen süt içirirken yada beşik sallarken belim kitleniyor, Allahım yardımcımız olsun, saglıcakla büyütmeyi nasip etsin..