Ben kızımda reflü maması kullanmıştım ilk 6 ay pahalı mamaların bile 2 katıydı fiyatı. Ama artık Devlet inek sütü alerjisi reflü vb özel mamaların bir büyük bir miktarını karşılıyor. Kabızlık pişik kusma vb bir sorun oluyorsa dr ile görüşün belki özel bir sorun vardır. Rapor çıkarırlar. Normal mamaya verilen paradan bile az ödersiniz.