Ceceyk01 neden ucuz mama arayışı içindesiniz. Durumunuz mu yok. Eğer yoksa bişey diyemiycem ama ben de giyimimden yememden içmemden kestim sırf onun yediği iyi olsun diye. 10 aylık olduğunda birazcık uyguna geçelim dedik aptamil biraz daha uygun, ama dedesi bile ben verirşm parasını mamasını değiştirmeyin dedi. Yani demek istediğim kendi istiyaçlarından kıs bebeğinden kısma. Umarım yanlış anlaşılmam. Aylık 700 tl sadecr mama parası gidiyor. Diğer organik ek gıda masrafını demiyorum bile. Durumumuz mu var 🤷♀️bence kan ağlıuoruz ama yeterki çocuklarımın boğazından kısmayayım