Oglumun bariz alerjisi var deri test negatif cikmis olsada . Doktoru dinlesem herseyi yiyebilirsin alerjisi yok diyor artik kendi kendimizim doktoru olmak zorundayiz . Sorum su ben diyet yapiyorum 2 aydir son bir hftadirda dana eti tavuk eti tüketmiyorum ama bugün oglum kaka yaparken cok gürültülü ve zorlayarak yapti bende doldurdu baya altini sandim bi Baktimki cok az mukuslu kaka ve nokta kadar kan vardi ayrica kötü kokmustu daha önce hic böyle kokmamisti. Ve bu sürec böyle hic iyiye gitmiyor. Alerjisi gelisimine engel degil kilosu 10 bucuk 6 aylik boyuda 72 cm fln her ay düzenli hatta gerektiginden fazl bile aldigi oldu . Artik neden alerjisinin oldugunu ayirt edemiyorum cünkü cildi sürekli kizarik . Ben devam edecegim diyetime fakat korkuyorum sagligina birsey olacak diye , cok korkmalimiym bu alerjiden cünkü ne yapsam olmuyor düzelmiyor bunalima girmek üzereyim düsünmekten.