Berii kesinlikle gitmelisin canim bizede doktorumuz oyle dedi baktım belirtileri hic duzelmedi ve iyikide gittim hem damla verdi hem krem felan verdi döküntüleri icin bende bagcilardayim esenyirtta istinye üniversite hastanesine gittik biz ilk tamamlayıcı saglik sigortasi yaptirmistik orada anlasmali doktor bulduk hic ucret odemedik cokta gusel ilgilendiler oneririm orayi.. bende sizin gibi kendimce biseyler yemiyodum ama zor oluyodu he birde doktor bana vitamin ilaci yazdi calsiyum cnku protein tuketemiyoruz oyuzden ilaç verdi