iyikianneyim61 Elfdrsn şikayetleriniz varsa götürün derim benimde 1 aylikken başlamıştı ben kendimce sut urunleri tuketmedim baktim hala devam ediyor gittim.. uyku problemim yok gece iyi gunduz de değişken bazen kisa uyuyor bazen uzun
iyikianneyim61 Deletedmom336 himmm bi doktora sorayim suan pekmezle tadlandirdm yedi devam ederse almam tesekkur ederim
Busrateo iyikianneyim61 biz nestle alfamino kullanıyoruz alerji mamakilarından tadı en düzgün olan o marka diğerlerini hep kustu. Ben yine de içine vanilya şurubu koyuyorum birkaç damla
iyikianneyim61 Melek22 kilo alimi iyi oldumu sizin bebekte bizimkinin kilosu biraz az dedi doktor toparlar kilosunu dedi mamayla
Busrateo iyikianneyim61 evet 2 aydır kullanıyoruz kilo aldırıyor. Ama kakası hep su gibi 1 ay sonra rapor biticek o zaman gittiğimde sorcam
iyikianneyim61 Melek22 insallah benim kızımda toparlar kiloyu mamaya basladiginda nekadardi kilosu kac ayda ne aldı acaba cok soru sordum kusura bakmayin🙈🤗
Melek22 iyikianneyim61 2 aylıkken başladık 6 kiloydu 3 aya kadar kilo almadı başladım 5 aya kadar toparladı çok şükür
Melek22 iyikianneyim61 yok şu an o allerjik mamayı bıraktım normal bebelac kullanıyorum kilosu ıyi olduğu için daha fazla almasın diye
zeyno4646 iyikianneyim61 biz bir iki damla vanilya şurubu damlatmıştık, kahve dünyasından almıştık vanilya şurubunu
zeyno4646 iyikianneyim61 Doktorumuz biriki damla vermenin sıkıntı olmayacağını söyledi Ama siz bilirsiniz
iyikianneyim61 Melek22 ozaman duzeldi alerji durumu.. inşallah benim kide toparlar bisimlide 3 4 ay az gr aldi bakalim sunu bi kullanalimda gece yatmadan 80 cc yaptim pekmez kattim az içine kasikla yedi