Naz_N Ceydakoruc bebeğim atak dönemlerinde bile geceleri çok güzel uyur ve yer, doktor şaşırınca ben de kötü bir durum olabilir mi diye endişelendim ama değilmiş. Uyumak istediği kadar uyusun dedi🌸