Ceydakoruc benm oğlumda tam 3 aylıkken deliksiz 5 saat uyurdu mama yemeside iyiydi huysuzluğu yoktu dedim acaba normalmi normalmiş taki 4 . Aya girene kadar şimdi canımı oluyo gece uykusu yok saat başı uyanıyor gündüz uyuyana kadar cnm çıkıyo bence keyfini çıkartın 😅 atak haftası gelince düzen tepetakla oluyomuş ,o biter diş başlar 🤓