Gdogru Deletedmom190 ben 3 dozluk olanı yaptırıyorum 2. Ve 3.aylarda yapıldı şimdi 4.ayda da yapılacak. Doktorum 3 doz olan rotateq aşısını önerdi. %99 koruma sağlıyormuş. 2 dozluk olan rotarix %80 koruması var dedi