Sesem bence olmaz cnku olan kişilerde o günn akşamında basladıgını duymustum bizmde basta olmadı sonrada olmadı bende hep tskip ediyodum en korkutgmdur aşıların hepsi de şansa eşimn gece evde olmadıgı günlere denk geldi allaha skurler olsn zor gecmedi huysuzluk dısında