Sesem Merhabalar 1 ay önce olduk bizim ateşli geçti. Gece sabaha kadar nöbet tuttum basında sürekli ateş ölçtüm ama 38,5 cıkmadan ateş düşürücü vermedim sonuçta vücudunun direnç kazanması gerekiyor. 👍🏼 Bide benim oğluma uylu yaptı hep emdi uyudu emdi uyudu 2 gun huzursuzluk yaşadık onun dışında bişey olmadı. İnsallah güzel atlatırsınız geçmiş olsun. 💐