Endişelenmeyin onayda ben de aynı sorunu yaşadım. Artık sütünüz çoğaldığı için muhtemelen bebeğiniz önsüt ile doyuyordur. Kakasına dikkat ettiniz mi? Yeşil ve sulu olabilir bu yüzden. Eğer aynı şeyleri yaşıyorsanız. Bebeğinizi maksimumum 3 saate emzirmeye dikkat edin. Her emzirmede önce son verdiğiniz göğüsü verin. Geceleri de emzirmeye özen gösterin. Bizim durumlar 4. Ayda düzeldi artık vücut bebeğe göre süt üretmeye başlıyor. Umarım düzelir. Ama 500 gr altına düşmedikçe, çişli bezler azalmadıkça ve. Bebeğiniz huzurlu gözüktükçe endişe etmeyin. 🌼🌼🌼